GP of SUMBAWA 2023 – THE FIRST STOP IN INDONESIA!

GP of SUMBAWA – INDONESIA, 25.06.2023

FIM Motocross World Championship

ENGLISH VERSION BELOW

SUMBAWA-SAMOTA (Indonesia) 21 giugno 2023 – Il FIM Motocross World Championship sbarca a Sumbawa-Indonesia per il decimo round della serie 2023 e il secondo oltreoceano dell’anno. MXGP torna sul circuito di Sumbawa-Samota per il secondo anno dopo il successo del Gran Premio d’Indonesia del 2022.

L’ MNC MXGP di Sumbawa-Indonesia è destinato a essere un evento incredibile in un paese che mostra tanta passione per il motocross con molti fan indonesiani che desiderano ardentemente questa opportunità di vivere un Gran Premio e assistere ai migliori piloti del mondo che combattono sul loro suolo natale . Il circuito duro è molto apprezzato dai piloti che lo hanno sperimentato per la prima volta lo scorso anno.

Gli orari delle gare sono a fondo articolo!

Al link potrete trovare eventuali aggiornamenti sul GP, CLICCATE!

http://forum.mxbars.net/viewtopic.php?f=18&t=75782

GP of Indonesia 2023 – Timetable and Entry Lists

.

 

L’MXGP di Sumbawa – Indonesia ha segnato il 12° round della stagione 2022 e ha visto il campione del mondo MXGP 2022 del team HRC Tim Gajser vincere entrambe le gare per vincere un solido Gran Premio davanti a Jorge Prado della Red Bull GASGAS Factory Racing secondo e
Terzo Rubén Fernández del Team HRC .

Nel 2023, Jorge Prado arriva in Indonesia questa volta come solido leader del campionato. Inoltre, Prado ha appena vinto la sua prima tripletta stagionale con un perfetto 1-1-1 in Germania e ha allungato il suo vantaggio. La fiducia della Red Plate non potrebbe essere più alta dato che Prado ha mostrato un’incredibile costanza in questa stagione perdendo solo un podio finora nel 2023. Finendo 2° l’anno scorso sullo stesso circuito, Prado potrebbe sfruttare questo vantaggio con lui al primo gate drop Sabato nella gara di qualificazione RAM MXGP.

Jeffrey Herlings della Red Bull KTM Factory Racing è caduto in gara 1 in Germania mentre era in testa alla gara lo ha costretto a saltare il doppio colpo di testa in Indonesia per assicurarsi di recuperare e tornare a Loket per il 12 ° round della stagione in Repubblica Ceca .

Romain Febvre del Kawasaki Racing Team è ancora 3° in campionato dopo essere andato 6-3 e 5° assoluto in Germania. Nel frattempo il francese ha anche accorciato le distanze con Herlings. Febvre è il vincitore della gara e finora ha ottenuto 4 podi a suo nome, dimostrando quanto sia pericoloso. Non ha ancora vinto un Gran Premio nel 2023 e il primo dei GP di Indonesia potrebbe essere fondamentale nella sua stagione se riuscisse a vincere. Ha dimostrato nel 2022 di sentirsi a suo agio su questa pista, finendo appena fuori dal podio al 4° posto.

Il 4° nel campionato è Rubén Fernández che ha conquistato un podio a Sumbawa lo scorso anno e ha espresso dopo il Liqui Moly MXGP della Germania che gli piaceva questa pista e non vedeva l’ora di correre qui. Anche Fernández è arrivato a Sumbawa sulla scia di un solido terzo podio in Germania, anche se non si sentiva a suo agio al 100% sulla pista tedesca che mostra tutta la sua forza e le sue qualità. A soli 10 punti da Febvre, metterà sicuramente tutto il suo impegno per cercare di riconquistare il 3° posto in campionato.

Jeremy Seewer del Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team sta mostrando una guida molto forte e continua a spingere per il podio anche se è arrivato appena fuori dal podio in Germania. Il pilota svizzero è un vincitore di Gran Premi ed è il 3° pilota del campionato in termini di giri guidati, il che la dice lunga sulla sua capacità di guidare le gare. La costanza sta tornando dopo un difficile inizio di stagione. Seewer ora guida spesso davanti dove può mostrare tutto il suo talento.

Con il suo secondo podio della stagione in Germania, Glenn Coldenhoff del Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team ha consolidato il suo 6° posto in campionato. Il pilota olandese ha mostrato di intravedere la sua incredibile velocità finora nella stagione e, cosa interessante, ha raggiunto posizioni sul podio in ogni gara in cui ha guidato i giri. Se Coldenhoff trova più consistenza non c’è dubbio che con l’aiuto delle sue partenze molto veloci sarà una minaccia per il podio il più delle volte.

Calvin Vlaanderen del Team Gebben Van Venroy Yamaha Racing è 7° in campionato ed è stato regolarmente tra i primi 10 in questa stagione, anche se attende ancora il podio. È arrivato ottavo assoluto in Germania e ha mostrato come al solito una buona prestazione per tutto il fine settimana. Vlaanderen è saldamente nella top 10 e mostra molti aspetti positivi in ​​questa stagione.

Alberto Forato dell’SM Action Racing Team Yuasa Battery MXGP è un pilota veloce e ha mostrato la sua velocità molte volte in questa stagione, come quando ha superato Herlings in Germania per arrivare terzo nella MXGP RAM Qualifying Race. Grazie all’ottimo 6° posto in Germania, Forato è balzato di 2 posizioni in Campionato, il che dimostra a che punto è il suo livello. Dietro di lui, al nono posto, c’è Valentin Guillod di Ship to Cycle Honda SR Motoblouz , che è un altro esempio di costanza. Lo svizzero continua a lottare tra i primi 10 e ha ottenuto buoni piazzamenti in questa stagione. Il doppio colpo di testa in Indonesia potrebbe consolidarlo nella top 10.

Lo Standing Construct Honda MXGP Team con Pauls Jonass e Brian Bogers non potrà essere presente sulla griglia di partenza in entrambi i Gran Premi d’Indonesia dopo l’infortunio alla spalla riportato da Bogers durante la RAM Qualifying Race in Germania che lo costringe a saltare i due GP . Da parte sua, Jonass si sta ancora riprendendo dall’infortunio al pollice subito al MXGP di Francia.

Classifica di campionato Top 10

GP of GERMANY 2023 – TEUTSCHENTHAL – Results and points!

2022 MXGP dell’Indonesia – MXGP Top 3:

  1. Tim Gajser
  2. Jorge Prado
  3. Rubén Fernández

 

Nel 2022, è stato Tom Vialle a vincere in modo dominante davanti a Simon Laengenfelder della Red Bull GASGAS Factory Racing e a Thibault Benistant del Monster Energy Yamaha Factory MX2 Team .

Il nuovo detentore della tabella rossa Andrea Adamo del Red Bull KTM Factory Racing arriva in Indonesia come leader del campionato MX2. La sua incredibile solidità finora nella stagione lo pone al vertice con 6 podi e GP vinti nel Gran Premio di casa in Trentino. Il giovane pilota italiano è molto competitivo e corre sempre per vincere. Il Gran Premio di Sumbawa-Indonesia potrebbe essere il momento perfetto per Adamo per affermare la sua posizione di leader e lanciare un messaggio ai suoi rivali.

In 2a posizione c’è il pilota francese Thibault Benistant che è un altro esempio di costanza con anche 6 podi in questa stagione e 3 negli ultimi 3 Gran Premi. Benistant sta riuscendo a fare punti importanti anche quando non è al meglio come in Germania. Il francese ha comunque ottenuto un ottimo 4-3 per il 3° posto assoluto. Ha anche guadagnato una posizione e ora si rivolgerà al Gran Premio in Indonesia per cercare di ottenere la sua prima targa rossa. Benistant è arrivato terzo l’anno scorso al MXGP dell’Indonesia a Sumbawa e lo porterà con sé per continuare la sua serie di podi.

Kay de Wolf di Nestaan ​​Husqvarna Factory Racing, che ora si trova 3° in campionato, ha dovuto affrontare il dolore causato da un incidente infrasettimanale, ma ha mostrato un’incredibile determinazione nel gestire un inaspettato 11-10 per l’11° posto assoluto che lo mantiene nella corsa al titolo. Arriva in Indonesia con molto da giocare e sarà sicuramente uno da tenere d’occhio se riuscirà a guidare senza troppo dolore.

Roan Van de Moosdijk, compagno di squadra di De Wolf, Nestaan ​​Husqvarna Factory Racing, sta sempre più guidando il suo livello con la sicurezza che ne consegue. Ora è costantemente in lotta per le prime posizioni e ha mostrato corse eccezionali ora che la sua forma fisica è tornata. Un buon risultato in Indonesia potrebbe portarlo più vicino ai primi tre in campionato.

Jago Geerts del Monster Energy Yamaha Factory MX2 Team è stato un altro artista impressionante in Germania, 2 settimane dopo il suo incidente in Francia che gli ha visto rompersi il polso. Geerts è tornato inaspettatamente per ottenere più punti possibili per mantenere le sue possibilità di vincere il titolo mondiale MX2. Questo è esattamente ciò che ha fatto con un eccellente 13-7 per il nono posto assoluto. A 64 punti di distacco da Adamo, Geerts vorrà tornare al vertice il prima possibile, a partire dal MNC MXGP di Sumbawa-Indonesia.

6° in campionato è lo storico vincitore del Gran Premio di Germania, Liam Everts del Red Bull KTM Factory Racing che ha vinto la sua prima gara e il primo Gran Premio MX2 della sua carriera continuando allo stesso tempo l’eredità di famiglia. Con 3 podi in questa stagione, Everts sta diventando sempre più pericoloso per gli altri piloti dato che il giovane belga ora è spesso in lotta per il podio. Arrivato in Indonesia come vincitore del Grand Pris, Everts potrebbe ora essere sollevato da un po’ di pressione e diventare ancora più veloce d’ora in poi.

Simon Längenfelder torna questa settimana dopo essersi infortunato dopo la sua vittoria dominante al MXGP di Spagna. Längenfelder è arrivato secondo l’anno scorso su questo circuito e potrebbe essere il momento perfetto per il talentuoso pilota tedesco per tornare con il botto. Längenfelder ha vinto 3 gare e 1 GP, il che dimostra che sa come arrivare al top.

Lucas Coenen di Nestaan ​​Husqvarna Factory Racing è ottavo in campionato, ma la sua posizione non è un indicatore preciso del suo livello e del suo talento. Anche se deve ancora salire sul podio, il sedicenne belga ha mostrato un ritmo vertiginoso per tutta la stagione. La vittoria in Germania gli è sfuggita solo per un problema alla moto, visto che ha vinto Gara 1 ed era in testa a Gara 2 prima della sua sfortuna. L.Coenen è il secondo pilota nei giri in testa, il che è straordinario e testimonia la sua velocità e qualità. Sembra che se le cose si allineano, L.Coenen potrebbe correre regolarmente per le prime posizioni e questo potrebbe benissimo iniziare in Indonesia.

Kevin Horgmo dell’F&H Kawasaki Racing Team, che è 9° in campionato perché si è dovuto ritirare presto in Germania e ha perso una posizione in campionato, tuttavia il suo livello di prestazioni è aumentato regolarmente dall’inizio della stagione. Ad eccezione della Germania, Horgmo è stato tra i primi 10 in tutte le gare che ha corso in MX2 per ora. Il Gran Premio d’Indonesia sarà per lui una grande opportunità per conquistare il primo podio della sua stagione. Anche Jan Pancar del TEM JP253 KTM Racing Team riesce a rimanere nella top 10 con un 10° posto in campionato. Lo sloveno arriva forte del suo miglior piazzamento stagionale, eguagliando il suo record in carriera con un ottimo 6-6 per il 6° posto assoluto. Questa prestazione in Germania lo mette nella condizione migliore per esibirsi questo fine settimana.

L’eroe di casa JM Racing, Delvintor Alfarizi di Astra Honda, sarà un pilota celebrato mentre detiene la bandiera indonesiana nella MX2. Venire a gareggiare nel suo paese d’origine sarà qualcosa di veramente speciale per il pilota JM Racing Astra Honda. Infortunatosi nel suo primo GP in Svizzera, Alfarizi è tornato per ritrovare il ritmo e la fluidità in Germania per assicurarsi di ottenere i suoi primi punti iridati in casa. Tutto il Paese sarà dietro Alfarizi per sostenerlo e dargli quella spinta in più per performare.

Jack Chambers del Big Van World MTX Kawasaki , che si trova 19esimo in campionato, non si schiererà per entrambi i Gran Premi dell’Indonesia a causa di una frattura alla caviglia subita al Liqui Moly MXGP della Germania.

Classifica di campionato Top 10

GP of GERMANY 2023 – TEUTSCHENTHAL – Results and points!

2022 MXGP dell’Indonesia – MX2 Top 3:

  1. Tom Vialle
  2. Simon Laengenfelder
  3. Thibalt Benistant

.

TIMETABLE (ORARI ITALIANI)

TIMETABLE (Local Time / GMT +8)

SATURDAY: 04:45 MX2 Free Practice, 05:15 MXGP Free Practice, 07:20 MX2 Time Practice, 08:00 MXGP Time Practice, 09:25 MX2 RAM Qualifying Race, 10:10 MXGP RAM Qualifying Race.

SUNDAY: 04:25 MX2 Warm-up, 04:45 MXGP Warm-up, 06:15 MX2 Race 1, 07:15 MXGP Race 1, 09:10 MX2 Race 2, 10:10 MXGP Race 2.

.

Naturalmente aggiorneremo il tutto con tempi prova, gare di qualifica e manche CLICCANDO il link!

http://forum.mxbars.net/viewtopic.php?f=18&t=65543

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
________________________________________________________________________________________________________________________

Di seguito orari Italiani e i link per vedere i tempi e le posizioni della gara LIVE TIMING, più l’integrazione per vedere la gara LIVE VIDEO  grazie a MxGP-tv.com, trovate il video a fondo pagina, le prove di qualifica avverranno Sabato e poi le gare con le manche classiche tutte DOMENICA, siamo tornati alla tipologia classica.

MXGP OF INDONESIA

DOM 25 JUNE, 2023
  • 04:20 – MX2 Warm-up
  • 04:30 – MXGP Warm-up
  • 07:00 – LIVE MX2 Race 1
  • 08:00 – LIVE MXGP Race 1
  • 09:00 – LIVE MX2 Race 2
  • 10:00 – LIVE MXGP Race 2

All the times are relative to your computer clock (Ora standard dell’Europa centrale).

 

LIVE TIMING!!!

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
________________________________________________________________________________________________________________________ 

MXGP lands in Sumbawa for the first stop in Indonesia

SUMBAWA-SAMOTA (Indonesia) 21 June 2023 – The FIM Motocross World Championship is landing in Sumbawa-Indonesia for the tenth round of the 2023 series and the second overseas of the year. MXGP comes back to the circuit of Sumbawa-Samota for the second year after the successful 2022 Indonesian Grand Prix.

The MNC MXGP of Sumbawa-Indonesia is set to be an incredible event in a country that shows so much passion for motocross with many Indonesian fans longing for this opportunity to live a Gran Prix and witness the best riders in the world battling on their home soil. The hard-pack circuit is really liked by the riders who experienced it for the first time last year. 



 

The MXGP of Sumbawa – Indonesia marked the 12th round of the 2022 season and saw the 2022 MXGP World Champion Team HRC’s Tim Gajser winning both races to win a solid Grand Prix in front of Red Bull GASGAS Factory Racing’s Jorge Prado second and
Team HRC’s Rubén Fernández third.

In 2023, Jorge Prado comes in Indonesia this time as a solid leader of the Championship. On top of that, Prado just won his first hat-trick of the season with a perfect 1-1-1 in Germany and extended his lead. The confidence of the Red Plate could not be higher as Prado showed incredible consistency this season with only missing out on one podium so far in 2023. Finishing 2nd last year on the same circuit, Prado may take this advantage with him on the first gate drop Saturday in the MXGP RAM Qualifying Race.

Red Bull KTM Factory Racing’s Jeffrey Herlings fall in race 1 in Germany as while he was leading the race has made him sitting out the double header in Indonesia to make sure to recover and come back to Loket for the 12th round of the season in Czech Republic.

Kawasaki Racing Team’s Romain Febvre is still 3rd in the Championship after going 6-3 and 5th overall in Germany. The Frenchman also closed the gap with Herlings in the meantime. Febvre is race winner and has 4 podiums to his name so far showing how much of threat he is. He still has not won a Grand Prix in 2023 and the first of the Indonesian GPs could be pivotal in his season if he managed to win. He showed in 2022 that he was comfortable on this track as ended just outside the podium in 4th.

4th in the Championship is Rubén Fernández who grabbed a podium in Sumbawa last year and voiced after the Liqui Moly MXGP of Germany that he liked this track and looked forward to ride here. Fernández also come to Sumbawa on the back of a solid 3rd podium in Germany although he wasn’t feeling 100% comfortable on the German track which shows all his strength and qualities. Only 10 points behind Febvre, he will surely put all his effort in trying to get back the 3rd place in the Championship.

Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team’s Jeremy Seewer is showing very strong ridings and keeps pushing for podium even if he finished just outside the podium in Germany. The Swiss rider is a Gran Prix winner and is the 3rd rider in the Championship in terms of Laps Led which speaks volumes about his capacity to lead races. The consistency is coming back after a difficult beginning of the season. Seewer is now often riding at the front where he can display all his talent.

With his second podium of the season in Germany, Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team’s Glenn Coldenhoff consolidated his 6th place in the Championship. The Dutch rider has shown glimpse of his incredible speed so far in the season and interestingly he has reached podium places on each race that he has led laps. If Coldenhoff finds more consistency there is no doubt that with the help of his very fast starts he will be a threat for podium places more often than not. 

Team Gebben Van Venroy Yamaha Racing’s Calvin Vlaanderen is 7th in the Championship and has been regularly within the top 10 this season although he still waits for that podium finish. He went 8th overall in Germany and showed as usual a strong performance throughout the whole weekend. Vlaanderen is solidly into the top 10 and shows a lot of positives this season.

SM Action Racing Team Yuasa Battery MXGP’s Alberto Forato is a fast rider and showed his speed many times this season such as when he overtook Herlings in Germany to go 3rd in the MXGP RAM Qualifying Race. Thanks to his excellent 6th place in Germany, Forato jumped 2 places in the Championship which shows where his level is at. Behind him in 9th is Ship to Cycle Honda SR Motoblouz’s Valentin Guillod who is another example of consistency. The Swiss keeps fighting inside the top 10 and got good finishes this season. The double header in Indonesia could consolidate him in the top 10.

Kawasaki Racing Team MXGP’s Mitch Evans finds himself 19th in the Championship but the Australian came back from injury in Portugal after getting injured in Patagonia-Argentina. The MNC MXGP of Sumbawa – Indonesia is the closest Grand Prix of the 2023 series to his Australian home. With his first top 10 and the best season finish in 7th place overall in Germany, Evans comes in Indonesia with a newly found rhythm and a lot of confidence to keep on fighting for good points. 

Standing Construct Honda MXGP Team with Pauls Jonass and Brian Bogers will not be able to be present on the starting grid in both Indonesian Grand Prix after the shoulder injury sustained by Bogers during the RAM Qualifying Race in Germany that forces him to sit out the two GPs. On his side, Jonass is still recovering from his thumb injury sustained at the MXGP of France. 

     

Main Photo: MXGP Start Indonesia 2022

Bottom Photos: 1. Jorge Prado 2023; 2. Glenn Coldenhoff 2023

 

Championship Standings Top 10

GP of GERMANY 2023 – TEUTSCHENTHAL – Results and points!

2022 MXGP of Indonesia – MXGP Top 3:

  1. Tim Gajser
  2. Jorge Prado
  3. Rubén Fernández

 


In 2022, it was Tom Vialle who dominantly won in front of Red Bull GASGAS Factory Racing’s Simon Laengenfelder and Monster Energy Yamaha Factory MX2 Team’s Thibault Benistant.

The new Red Plate holder Red Bull KTM Factory Racing’s Andrea Adamo comes in Indonesia as the leader of the MX2 Championship. His incredible solidity so far in the season puts him at the top with 6 podiums and GP win at his home Grand Prix in Trentino. The young Italian rider is very competitive and always ride to win. The Grand Prix of Sumbawa-Indonesia could be the perfect moment for Adamo to assert his leading position and send a message to his rivals.

In 2nd position is the French rider Thibault Benistant who is another example of consistency with also 6 podiums this season and 3 out of the last 3 Grand Prix. Benistant is getting able to get important points even when he is not at his best like in Germany. The Frenchman still managed an excellent 4-3 for 3rd overall. He also gained a position and will now turn to the Grand Prix in Indonesia to try to get his first Red Plate. Benistant finished 3rd last year at the MXGP of Indonesia in Sumbawa and will take that with him to keep his podium streak going.

Nestaan Husqvarna Factory Racing’s Kay de Wolf who finds himself now 3rd in the Championship had to brave the pain caused by a midweek crash but showed incredible determination to manage an unexpected 11-10 for 11th overall that keeps him right in the title chase. He arrives in Indonesia with a lot to play for and will definitely be one to watch if he can ride without too much pain.

De Wolf’s teammate Nestaan Husqvarna Factory Racing’s Roan Van de Moosdijk is increasingly riding his level with the confidence that goes with it. He is now constantly fighting for the top positions and showed outstanding ridings now that his fitness is back. A good result in Indonesia could take him closer to the front three in the Championship.

Monster Energy Yamaha Factory MX2 Team’s Jago Geerts was another impressive performer in Germany, 2 weeks after his crash in France that saw him break his wrist. Geerts unexpectedly came back to get as much point as possible to keep his chances of winning the MX2 World Title. That is exactly what he has done with an excellent 13-7 for 9th overall. 64 points adrift from Adamo, Geerts will want to get back on top as soon as possible, starting with the MNC MXGP of Sumbawa-Indonesia. 

6th in the Championship is the historic winner of the German Grand Prix, Red Bull KTM Factory Racing’s Liam Everts who won his first race and first MX2 Grand Prix of his career continuing at the same time his family legacy. With 3 podiums this season, Everts is getting increasingly dangerous for the other riders as the young Belgian is now often battling for podium places. Coming to Indonesia as a Grand Pris winner, Everts could now be lifted off some pressure and get even faster from now on. 

Simon Längenfelder is coming back this week after getting injured after his dominating win at the MXGP of Spain. Längenfelder finished 2nd last year on this circuit and it could be the perfect timing for the talented German rider to come back with a bang. Längenfelder won 3 races and 1 GP which shows that he knows how to finish on top. 

Nestaan Husqvarna Factory Racing’s Lucas Coenen is 8th in the Championship but his position is not an accurate indicator of his level and talent. Although he is yet to get a podium finish, the 16-year old Belgian showed blistering pace throughout the season. The victory in Germany slipped through his fingers only due to a bike issue as he won Race 1 and was leading Race 2 before his misfortune. L.Coenen is the 2nd rider in laps led which is a tremendous and a testament to his speed and quality. It seems that if things align, L.Coenen could be riding for top places on a regular basis and this could well start in Indonesia. 

F&H Kawasaki Racing Team’s Kevin Horgmo who is 9th in Championship as he had to retire early in Germany and lost one position in the Championship however his performance level has increased regularly since the beginning of the season. Except Germany, Horgmo has been in the top 10 in all races he competed in MX2 for now. The Indonesian Grand Prix will be a great opportunity for him to grab a first podium of his season. TEM JP253 KTM Racing Team’s Jan Pancar is also managing to stay in the top 10 with a 10th place in the Championship. The Slovenian arrives on the back of his season-best finish, equalling his career best with an excellent 6-6 for 6th overall. This performance in Germany puts him in the best condition to perform this weekend. 

Home hero JM Racing Astra Honda’s Delvintor Alfarizi will be a celebrated rider as he holds the Indonesian flag in MX2. Coming to compete in his home country will be something really special for the JM Racing Astra Honda rider. Getting injured in his first GP in Switzerland, Alfarizi has come back to get back his rhythm and flow in Germany to make sure he will be getting his firsts Championship points on home soil. The whole country will be behind Alfarizi to support him and giving him that extra push to perform.

Big Van World MTX Kawasaki’s Jack Chambers who finds himself 19th in the Championship will not be lining up for both Indonesia Grand Prix due to a broken ankle sustained at the Liqui Moly MXGP of Germany.

     

Main Photo: MX2 Start Indonesia 2022

Bottom Photos: 1. Andrea Adamo 2023; 2. Delvintor Alfarizi 2023

 

Championship Standings Top 10

GP of GERMANY 2023 – TEUTSCHENTHAL – Results and points!

2022 MXGP of Indonesia – MX2 Top 3:

  1. Tom Vialle
  2. Simon Laengenfelder 
  3. Thibault Benistant

 

TIMETABLE (Local Time / GMT +8)

SATURDAY: 10:45 MX2 Free Practice, 11:15 MXGP Free Practice, 13:20 MX2 Time Practice, 14:00 MXGP Time Practice, 15:25 MX2 RAM Qualifying Race, 16:10 MXGP RAM Qualifying Race.

SUNDAY: 10:25 MX2 Warm-up, 10:45 MXGP Warm-up, 12:15 MX2 Race 1, 13:15 MXGP Race 1, 15:10 MX2 Race 2, 16:10 MXGP Race 2.

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 
________________________________________________________________________________________________________________________

LIVE TIMING!!!

 

 

 

Torna in alto